Welcome

سلام به وبلاگ Black Pink News خوش اومدید

اینجا زیرمجموعه وب Black Pink lovers هست

وب قبلی رو چون از حساب کاربری خارج شدم از دست دادم

این آدرس جدید وب هست دیگه وب قبلی رو دنبال نکنید

Blog Kpop News

اینم آدرس وب اخبار کیپاپ هست که مال خودمه

  • Rosita Rr

خوش برگشتی رزیتا‌شیی

❤️❤️

💙💙💙💙🤍🤍🤍🤍💙💙💙💙🤍🤍🤍🤍

دوشنبه ۷ اسفند ۰۲ , ۰۹:۴۳ گیتار شکسته رزی تو لاوسیک گرلز

رزیتا شییی😭

فکر کردم واسه همیشه وب رفته

مرسی که همیشه تلاشتو میکنی بمونی💜

خیلی وقته اخبار نگذاشتم 
دیر به دیر سر میزنم 
ایمیلم رو عوض کردم نتونستم بیام اکانت قبلیم

تولدت مبارک البته فک کنم

از کجا فهمیدی ۱۱ اسفند تولدمه؟🤣

قبلا گفته بودی تازه متولد سال 85 هستی منم متولد 16 اسفند 85

آها یادم اومد پس تولد تو هم مبارک باشه

چه بلایی سر وب قبلی اومده؟ 

نتونستم وارد اکانت قبلیم بشم چون گوشی جدید خریدم و ایمیلم عوض شده متاسفانه اون اکانتم غیر فعال هست با اکانت جدید اومدم

مرسییییی

خواهش میکنم

نمیشه رنگ و قالب وب رو به شکل اکانت قبلی برگردونی ؟🥺

من قالب بلد نیستم درست کنم .
این رو نگین گذاشته . 
به ادمین های اصلی وب بلک پینک لاورز بگو

میگم چرا فعالیت نمی کنین ؟

زیرا نرسیدم 
بخاطر مدرسه 

اوه مرسی که اومدی دو باره

خواهش میکنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Black Pink News Blog

نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan