آپدیت استوری اینستاگرام رزی به مناسبت تولد لیسا

برای دیدن تصویر کلیک کنید 

استوری رزی به مناسبت روز تولد لیسا: 

رفیق من لیسا

من از ته دل برات یه تولد شاد میخوام وقتی به تو فکر میکنم هیجده سالگیمون یادم میاد من اینو بهت نگفتم اما اون روز که پرفورمنس تیلور اونی رو با هم دیدیم یاد زمانی افتادم که توی نوجوونی باهم اهنگ ۲۲ رو خوندیم و کمی گریه‌م گرفت نمیدونم چرا عجله داشتم ۲۲ سالم بشه...ما خیلی کیوت بودیم الانم هستیم مگه نه؟

من به عنوان رفیقم خیلی روی تو حساب میکنم ما باهم خیلی چیزها رو تجربه کردیم و باهم رشد کردیم بخاطر همین من بابت همش ممنونم برای تمام این سال ها بیا در آینده همین طور ادامه بدیم ممنون که دوستم بودی خیلی خوشحالم که این همه مدت کنار تو بودم تولد قشنگی داشته باشی لیسا اونی من عاشقتم...روز لیسا مبارک👭🩷

  • Rosita Rr
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Black Pink News Blog

نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan